Όπως ενδεχομένως παρατηρήσατε, όσοι είστε παλαιότεροι χρήστες, έγιναν κάποιες αλλαγές στο site. Οι αλλαγές δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, οπότε τυχόν προβλήματα ή αβλεψίες θα λυθούν σύντομα.
Καλησπερα παιδια κι απο μένα!
Ειμαι κατοχος διδακτορικού παρουσίασα πριν 1 εβδομαδα.
1) Τι χαρτι ζητανε? Εγω δεν εχω ορικστει ακόμη. Θα εχω προβλημα? Μια βεβαιωση απο τη γραμματεία αρκεί?
2) Οταν λετε οτι θα καταθεσουμε τα χαρτια στη στρατολογια εννοειτε εντος του στρατοπεδου εκπαιδευσης? η...